Pomellato

O marce

Historia kreatywności, spójności i poszukiwań

Pomellato, synonim kreatywności i charakteru na międzynarodowej scenie biżuterii, powstało w 1967 roku dzięki swojemu założycielowi, Pino Rabolini. Ten sukcesor rodziny złotników jako pierwszy wprowadził filozofię prêt-à-porter do świata biżuterii, przypisując marce silną i wyróżniającą identyfikację, dzięki której Pomellato stało się w szybkim czasie nazwą samą w sobie, najpierw na rynku włoskim, a potem na całym świecie, stając się piątą na świecie firmą biżuteryjną w Europie i jednym z największych graczy na arenie międzynarodowej.

Inspiracja, artystyczne zacięcie i jakość

Historia sukcesu tej firmy biegnie równolegle z osobowością i bardzo wyraźnym stylem jej kreacji, unikalnych kombinacji kamieni, kształtów, kolorów i nieskazitelnego artyzmu manufaktury. Każda kolekcja Pomellato to wyraz zaskakującej kreatywności, która zawsze zadziwia i często staje się kryterium dla całej kategorii produktów.

Kroki milowe: kolekcje i komunikacja

Pomellato debiutowało na rynku klasyczną, złotą biżuterią. Przez lata rozwoju stali się innowatorami w szlifowaniu i osadzaniu kamieni, które nadają klejnotom charakterystyczny kształt, blask i kolor oraz osobowość i niepowtarzalny styl.
Mocny punkt Pomellato to stałe odświeżanie kolekcji, dynamizm i nowoczesność ale też ciągłe powracanie do tradycji i wartości marki.

Główna rola Savoir Faire

Kreacje Pomellato to usposobienie artyzmu i szczególnej uwagi, która przywiązywana jest do detali, co jest rezultatem historii rozpoczętej wiele lat temu. Klejnoty wyrabiane przez 100 złotników, posiadają w sobie unikatowego ducha, który charakteryzuje każdą kolekcję: od 190-gramowej złotej bransolety Tango do wysadzanej 1 442-oma diamentami i 160-oma godzinami pracy, klasycznego naszyjnika Tango.
Eksperci wybierają kamienie do osadzenia, sortując je jeden po drugim, ostatecznie dobierając kolor i szlif z ponad 2 mln kamieni rocznie. Wirtuozerskie zdolności złotników są podwalinami marki Pomellato i zawsze są cenną pomocą przy kreowaniu kolejnych kolekcji, i to one znakują każdy klejnot ekskluzywną wartością „hand-made in Pomellato” (ręcznie wykonane w Pomellato).

Gwiazdy kochają Pomellato

Co roku Pomellato zdobywa coraz większą popularność wśród nazwisk show businessu. Zdobywczynie Oskara: aktorki Jennifer Jawrence, Anne Hathaway i Julia Robert, zdobywczyni Złotego Lwa, reżyserka Sofia Coppola i międzynarodowe gwiazdy, takie jak: Cameron Diaz, Gwyneth Paltrow i Sandra Bullock noszą kreacje Domu nie tylko na czerwonym dywanie, ale także w życiu prywatnym. Tango, czyli kolekcja z wyrafinowanymi diamentami na wyszlifowanej bazie, jest najbardziej pożądana przez wielkie gwiazdy.