Skip to content
Heart

LONGCHAMP x EU

Odkryj szczególnie śmiałą nową współpracę Longchamp. The Maison połączył siły z Emotionally Unavailable (EU), ultranowoczesną marką modową założoną przez dwóch przyjaciół Edisona Chena i Kybuma Lee, prawdziwych artystycznych bratnich dusz. Podobnie jak wielu innych projektantów zainspirowała ich kultowa torba Le Pliage.

Uwiodła ich mieszana stylistyka, która zadowala wszystkie pokolenia, a także nieograniczone możliwości reinterpretacji. Wnoszą do współpracy odrobinę własnego, dziwacznego humoru, tworząc grę słów o nazwie Longchamp: „Been a CHAMP a LONG time”. Duet projektantów odwołuje się do swojej głównej inspiracji: sposobu myślenia mistrzów boksu, którzy walczą nawet wtedy, gdy są w dołku. Mówiąc bardziej ogólnie, twórcy chcą przekazać wiadomość, że przy takim nastawieniu wszyscy możemy być mistrzami, co również odzwierciedla optymistyczne i dynamiczne nastawienie Longchampa. Czarne torby Le Pliage® ozdobione są hasłem wypisanym w imponujących białych literach.

Humorystyczne wyrażenie „Professional Heartbreaker” dopełnia projekt, wskazując na kultowe logo EU, krwawiące serce.

„Wyzwolona energia i autentyczność są dla mnie ważne z wielu powodów. Energia to wszystko, co mam. Nie czuję się, jakbym chodziła do szkoły mody. Nie chodziłem do szkoły teatralnej. Nie chodziłem do szkoły śpiewu. Ale wszystkie projekty, w które się angażuję, rozwijają się dzięki mojej pasji i energii. Myślę więc, że nawet ta współpraca między Longchamp i UE tworzy tę energię. Myślę, że tworzenie energii, gromadzenie tej energii i obserwowanie naszych zwolenników, naszych fanów, którzy oddają nam tę energię, jest dla mnie bardzo ważne. A potem jest autentyczność. Zawsze mówię moim fanom, żeby byli sobą, żeby byli ze sobą szczerzy i nie podążali zbytnio za trendami. Nie idź za nikim. Nie chodź za mną. Kieruj się instynktem i bądź sobą, to jedyny sposób, w jaki będziesz naprawdę szczęśliwy. Nie znałem tych podstawowych wartości Longchamp przed rozpoczęciem współpracy z marką, ale wyobrażam sobie, że to jeden z powodów, dla których chciałem z nimi pracować, ponieważ podzielamy te same podstawowe wartości.”

Edison Chen, dyrektor kreatywny „Emotionally Unavailable”