Skip to content
Heart

Jak kupić na e-raty?

Oferujemy możliwość zakupu na raty poprzez eRATY Santander Consumer Bank. Proces odbywa się w 100% online podczas realizowania zakupów. Decyzja kredytowa zapada nawet w kilka minut od momentu uzyskania i potwierdzenia przez bank wymaganych danych: o tożsamości, wysokości i źródle dochodów wnioskodawcy, niezbędnych do wydania decyzji kredytowej.
 
Warunki ratalne
  • Ilość rat: 10 rat 0%, 20 rat 0% lub 10-60 rat za 0,6% odsetek miesięcznie
  • Minimalna kwota zakupu: 300 zł
  • Maksymalna kwota zakupu: 50 000 zł
  • Płatność ratalna dostępna wyłącznie w sklepie internetowym
  • Formy potwierdzania tożsamości: potwierdzenie SMS lub przelew za 1 zł (zwrotny)
Skompletuj koszyk i złóż wniosek
Dodaj towary i/lub usługi do koszyka i jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku (Bank).
W e-Wniosku o kredyt na zakup towarów i usług (e-Wniosek) dostosuj do swoich potrzeb okres kredytowania i wysokość raty, uzupełnij wymagane przez Bank dane, a następnie złóż e-Wniosek i oczekuj na decyzję kredytową Banku.
 
Zapoznaj się z Umową o kredyt i podpisz ją kodem SMS
Po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej, Bank udostępni Ci dokumentację kredytową w wersji elektronicznej na stronie e-Wniosku oraz wyśle Ci pliki PDF na Twój adres e-mail. Zapoznaj się z dokumentami.
 
Potwierdź swoją tożsamość
Twoją tożsamość Bank potwierdzi za pomocą kodu SMS, wysłanego na Twój numer telefonu, lub poprosi Cię o realizację przelewu na 1 zł.
 
Dostawa towaru
Po pozytywnej weryfikacji Twoich danych, Bank informuje e-sklep o możliwości wydania zamówionego towaru i/lub realizacji usług.
Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana.
Pamiętaj! Warunki dostawy towaru i/lub wykonania usług opisuje Regulamin e-sklepu.
 
Dodatkowe wskazówki:
  • Zwróć uwagę na poprawność podawanych danych osobowych – ma to wpływ na proces weryfikacji tożsamości.
  • Upewnij się, że wpisany adres e-mail jest poprawny, aby na właściwą skrzynkę otrzymać dokumentację kredytową.
  • W przypadku niepowodzenia lub wylogowania z wniosku, można do niego wrócić i dokończyć płatność, korzystając z linku w mailu przypominającym o zawarciu umowy.
Jak wygląda procedura zwrotu w przypadku zakupu na raty?
Aby odstąpić od zawartej umowy, należy postępować zgodnie z procedurą zwrotu. Po otrzymaniu zwracanego zamówienia, sklep internetowy zgłasza do banku odstąpienie od umowy ratalnej, a bank dopełnia formalności z klientem.
Pomoc eRATY
  • Jeśli po podaniu swoich danych kontaktowych e-Wniosek zostanie przerwany, istnieje możliwość, że skontaktuje się z Tobą konsultant, który pomoże Ci dokończyć wypełnienie e-Wniosku.
  • Masz pytania? Zadzwoń na infolinię Banku pod nr tel.: 71 773 28 47 (koszt połączenia wg taryfy operatora).
    Konsultanci dostępni są pon.-pt. w godz. 8.00-21.00, sob.-niedz. w godz. 9.00-21.00.
  • Szczegółowe informacje na stronie BANKU