Slide background
Slide background
Marki Noble Place

Marka Roberto Coin miała swój debiut w 1996 roku, kiedy to na rynku jubilerskim pojawiła się słynna kolekcja Appassionata. Powstała z niespotykanych predylekcji do odkrywania różnorodności poprzez podróże do wieloetnicznych kultur. Barwna opowieść o tych kulturach skrywa się w klejnotach przywożonych z rozmaitych zakątków świata.  Biżuterii Roberto Coin nie sposób traktować inaczej niż w kategoriach sztuki eksperymentalnej. Prasa branżowa uznaje włoskiego twórcę za pioniera najciekawszych trendów jubilerskich ostatniej dekady. Roberto Coin cieszy się prestiżem nie tylko wśród ekspertów, ale również na rynku konsumenckim. Miłośnicy jego biżuterii mają do dyspozycji ponad 1000 markowych butików zlokalizowanych w 60 krajach.  W zamyśle twórcy swego rodzaju kotwicą łączącą wszystkie projekty Roberto Coin ma być rubin – kamień ochronny o romantycznej symbolice, w starożytnych legendach nieodłącznie związany z wierną miłością, nieprzemijającą radością i wiecznym zdrowiem. Nie znaczy to jednak, że marka daje się zdefiniować za pomocą określonych wzorów. Jedyną zasadą rządzącą powstawaniem biżuterii sygnowanej znakiem RC jest absolutna wolność, której owocami dały się oczarować takie gwiazdy jak choćby Elizabeth Hurley, Jane Fonda, Oprah Winfrey i Halle Berry. Marka Roberto Coin słynie z wyrobów jubilerskich najwyższej rangi. Zobowiązuje ją to do używania tylko certyfikowanych kruszców, które pochodzą ze stref bezkonfliktowych i są pozyskiwane bez łamania praw człowieka czy niszczenia środowiska naturalnego.