Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Marki Noble Place

Marka Pomellato zrodziła się z miłości do oryginalnych kolorów i kreatywności owocującej wspaniałymi dziełami sztuki jubilerskiej. Jej pomysłodawcą był Pino Rabolini, który jako spadkobierca dziedzictwa rodziny złotników założył swój pierwszy mediolański salon w 1967 roku. Włoch wprowadził do konserwatywnego świata biżuterii filozofię prêt-à-porter – położył podwaliny pod seryjną produkcję ekskluzywnych ozdób. Wyrażał swoje awangardowe podejście poprzez niespotykany dotąd sposób komponowania kamieni szlachetnych. Biżuteryjne kompozycje Pomellato do dziś słyną z osobliwych kształtów i akcentów zdobniczych, do wykonania których posłużyły niekonwencjonalne klejnoty.  W 2013 roku dom jubilerski Pomellato dołączył do grupy Kering, która gromadzi światowych liderów z branży ubrań i dodatków.  Ambasadorką marki jest m.in. Salma Hayek – uosobienie śródziemnomorskiego piękna i charyzmy godnej kobiety sukcesu. W kampanii reklamowej prezentowała przede wszystkim pierścionki, kolczyki i naszyjniki z kolekcji Capri. Wybrano dla niej kolorystkę morską, która świetnie współgra z typem urody szatynek o ciemnej karnacji.  W Pomellato ważne są nie tylko ideały związane z niezrównaną potęgą kobiecości, ale również działania charytatywne. Marka dzięki zorganizowaniu aukcji kosztowności nabytych przez światowego formatu gwiazdy przyczyniła się do ukończenia budowy szpitala w Kabulu. Patronką projektu została Catherine Deneuve.