Zwroty

  1. Oferujemy możliwość zwrotu zamówienia do 30 dni.

  2. Zwrot jest bezpłatny.

  3. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy bardzo prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

  4. Zgłoszenie zwrotu prosimy zaznaczyć w Panelu Klienta w historii zamówień.

  5. Uprzejmie informujemy, że zwracany towar (produkt + pudełko) nie może nosić śladów użytkowania. Powinien posiadać wszystkie metki, dokumentację oraz zostać odesłany w opakowaniu producenta i białym kartonie Noble Place.

  6. Na zwrot należności butik internetowy NoblePlace.pl ma 14 dni od momentu otrzymania zwracanego towaru.

Reklamacje

Przed złożeniem reklamacji prosimy o zapoznanie się z poniższymi punktami:


      • Niezbędne jest wypełnienie formularza reklamacyjnego.

      • Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta butiku internetowego w celu uzyskania adresu do wysyłki: tel. 797 023 743, mail: kontakt@nobleplace.pl.

      • Towar powinien być dostarczony z oryginałem dowodu zakupu (reklamacja z tytułu rękojmi) lub z kartą gwarancyjną (reklamacja gwarancyjna).

      • Koszt wysyłki ponosi reklamujący.

      • Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.