Zwroty, wymiany i reklamacje
Zwroty
- Oferujemy możliwość bezpłatnego zwrotu artykułów do 14 dni od momentu otrzymania zamówienia.
- Na zwrot należności butik internetowy NoblePlace.pl ma 14 dni od momentu otrzymania zwracanego towaru.
- Zamówienie można zwrócić osobiście w jednym z naszych salonów, poprzez Kuriera DPD lub przy zwrocie zamówienia o wartości do 10 000 zł poprzez paczkomat InPost.
- Uprzejmie informujemy, że zwracany towar (produkt + pudełko) nie może nosić śladów użytkowania. Powinien posiadać wszystkie metki, dokumentację oraz oryginalne opakowanie producenta.
- Aby dokonać zwrotu prosimy o wypełnienie formularza odstąpienia od umowy. Po jego wysłaniu otrzymają Państwo potwierdzenie mailowe.
- W zależności od wybranej metody zwrotu w ciągu 2 dni roboczych paczkę zwrotną odbierze Kurier DPD (w godzinach 9-17) bądź otrzymają Państwo mailowo etykietę przewozową, którą należy wydrukować i umieścić na przesyłce oraz nadać w wybranym paczkomacie.
- Do przygotowanej przesyłki prosimy dołączyć:
- Dowód zakupu
- Zwracany artykuł wraz z dokumentacją
- Środki zostaną zwrócone zgodnie z wskazaną w formularzu metodą płatności
- W przypadku zwrotu w salonie prosimy zabrać ze sobą:
- Dowód zakupu
- Zwracany artykuł wraz z dokumentacją
- Środki zostaną zwrócone zgodnie z wskazaną w formularzu metodą płatności
Wymiany
- Aby skorzystać z prawa do wymiany na inny model bardzo prosimy o przesłanie zgłoszenia do działu Obsługi Klienta - kontakt@nobleplace.pl w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia.
- W zgłoszeniu podaj:
- Numer zamówienia
- Numer referencyjny modelu na który chcemy wymienić
- W przypadku wymiany na odległość (poprzez kuriera DPD) należy postępować zgodnie z procedurą zwrotu.
- Warunkiem koniecznym do dokonania wymiany jest dostępność produktu, na który dokonujemy wymiany oraz zwrot zamówienia, z którego chcemy zrezygnować.
- Jeżeli występuje różnica w cenie w odpowiedzi na zgłoszenie przekażemy informację jak dokonać dopłaty różnicy lub informację o zwrocie różnicy środków.
- Przebieg wymiany:
- Zgłoszenie wymiany
- Zwrot wymienianego zamówienia
- Po otrzymaniu zwrotu oraz ewentualnym zaksięgowaniu różnicy lub zwrocie różnicy środków następuje wysyłka nowego zamówienia
- Wymiany można dokonać również osobiście w jednym z naszych salonów
- Warunkiem koniecznym jest dostępność produktu
- Różnica w cenie zostanie zwrócona tym samym kanałem płatności, którym zamówienie zostało opłacone
- Dopłaty można dokonać na miejscu lub poprzez płatność Tpay (informacja powinna zostać zawarta w zgłoszeniu wymiany)
Reklamacje
Przed złożeniem reklamacji prosimy o zapoznanie się z poniższymi punktami:
- Niezbędne jest wypełnienie formularza reklamacyjnego.
- Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta butiku internetowego w celu uzyskania adresu do wysyłki:
tel. 797 023 743, mail: kontakt@nobleplace.pl. - Towar powinien być dostarczony z oryginałem dowodu zakupu (reklamacja z tytułu rękojmi) lub z kartą gwarancyjną (reklamacja gwarancyjna).
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.