Skip to content
Heart

Zwroty, wymiany i reklamacje

Zwroty

  • Oferujemy możliwość bezpłatnego zwrotu artykułów do 14 dni od momentu otrzymania zamówienia.
  • Na zwrot należności butik internetowy NoblePlace.pl ma 14 dni od momentu otrzymania zwracanego towaru.
  • Zamówienie można zwrócić osobiście w jednym z naszych salonów lub poprzez Kuriera Fedex
  • Uprzejmie informujemy, że zwracany towar (produkt + pudełko) nie może nosić śladów użytkowania. Powinien posiadać wszystkie metki, dokumentację oraz oryginalne opakowanie producenta.
  • Prosimy o wypełnienie formularza odstąpienia od umowy: wersja PDF
  • Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy bardzo prosimy o przesłanie zgłoszenia do działu Obsługi Klienta - kontakt@nobleplace.pl
  • W przypadku zwrotu poprzez kuriera Fedex w zgłoszeniu prosimy podać:
    1. Numer zamówienia
    2. Termin, kiedy kurier Fedex może odebrać zwracane zamówienie. Proszę mieć na uwadze, że odbiór nastąpi w przedziale czasowym (zazwyczaj 9-17), nie o konkretnej godzinie
    3. Adres pod którym przesyłka zwrotna będzie oczekiwała na odbiór
    4. Skan/zdjęcie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy
  • W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie otrzymają Państwo podsumowanie zlecenia odbioru przesyłki.
  • Do przygotowanej przesyłki prosimy dołączyć:
    1. Formularz odst. od umowy
    2. Dowód zakupu
    3. Zwracany towar
  • Środki zostaną zwrócone tym samym kanałem płatności, którym zamówienie zostało opłacone, po otrzymaniu przesyłki zwrotnej.
  • W przypadku zwrotu w salonie prosimy zabrać ze sobą:
    1. Formularz odst. od umowy
    2. Dowód zakupu
    3. Zwracany produkt
  • Środki zostaną zwrócone tym samym kanałem płatności, którym zamówienie zostało opłacone.

Wymiany

  • Aby skorzystać z prawa do wymiany na inny model bardzo prosimy o przesłanie zgłoszenia do działu Obsługi Klienta - kontakt@nobleplace.pl
  • W zgłoszeniu podaj:
    1. Numer zamówienia
    2. Numer referencyjny modelu na który chcemy wymienić
  • W przypadku wymiany na odległość (poprzez kuriera Fedex) należy postępować zgodnie z procedurą zwrotu.
  • Warunkiem koniecznym do dokonania wymiany jest dostępność produktu, na który dokonujemy wymiany oraz zwrot zamówienia, z którego chcemy zrezygnować.
  • Jeżeli występuje różnica w cenie w odpowiedzi na zgłoszenie przekażemy informację jak dokonać dopłaty różnicy lub informację o zwrocie różnicy środków.
  • Przebieg wymiany:
    1. Zgłoszenie wymiany
    2. Zwrot wymienianego zamówienia
    3. Po otrzymaniu zwrotu oraz ewentualnym zaksięgowaniu różnicy lub zwrocie różnicy środków następuje wysyłka nowego zamówienia
  • Wymiany można dokonać również osobiście w jednym z naszych salonów
    1. Warunkiem koniecznym jest dostępność produktu
    2. Różnica w cenie zostanie zwrócona tym samym kanałem płatności, którym zamówienie zostało opłacone
    3. Dopłaty można dokonać na miejscu lub poprzez płatność Tpay (informacja powinna zostać zawarta w zgłoszeniu wymiany)

Reklamacje

Przed złożeniem reklamacji prosimy o zapoznanie się z poniższymi punktami:

  • Niezbędne jest wypełnienie formularza reklamacyjnego.
  • Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta butiku internetowego w celu uzyskania adresu do wysyłki:
    tel. 797 023 743, mail: kontakt@nobleplace.pl.
  • Towar powinien być dostarczony z oryginałem dowodu zakupu (reklamacja z tytułu rękojmi) lub z kartą gwarancyjną (reklamacja gwarancyjna).
  • Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.