Reklamacje, zwroty
Zwroty
- Oferujemy możliwość zwrotu zamówienia do 14 dni.
- Zwrot jest bezpłatny.
- W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy bardzo prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
- Prosimy o wypełnienie formularza odstąpienia od umowy: wersja PDF i przesłanie skanu/zdjęcia na adres mailowy kontakt@nobleplace.pl. Oryginał prosimy dołączyć do paczki. W polu adresat proszę przepisać dane sprzedawcy, które znajdują się na fakturze.
- Uprzejmie informujemy, że zwracany towar (produkt + pudełko) nie może nosić śladów użytkowania. Powinien posiadać wszystkie metki, dokumentację oraz zostać odesłany w opakowaniu producenta i białym kartonie Noble Place.
- Na zwrot należności butik internetowy NoblePlace.pl ma 14 dni od momentu otrzymania zwracanego towaru.
Reklamacje
Przed złożeniem reklamacji prosimy o zapoznanie się z poniższymi punktami:
- Niezbędne jest wypełnienie formularza reklamacyjnego.
- Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta butiku internetowego w celu uzyskania adresu do wysyłki:
tel. 797 023 743, mail: kontakt@nobleplace.pl. - Towar powinien być dostarczony z oryginałem dowodu zakupu (reklamacja z tytułu rękojmi) lub z kartą gwarancyjną (reklamacja gwarancyjna).
- Koszt wysyłki ponosi reklamujący.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.