Zwroty, wymiany i reklamacje
Zwroty
- Oferujemy możliwość bezpłatnego zwrotu artykułów do 14 dni od momentu otrzymania zamówienia.
- Na zwrot należności butik internetowy NoblePlace.pl ma 14 dni od momentu otrzymania zwracanego towaru.
- Zamówienie można zwrócić osobiście w jednym z naszych salonów lub poprzez Kuriera Fedex
- Uprzejmie informujemy, że zwracany towar (produkt + pudełko) nie może nosić śladów użytkowania. Powinien posiadać wszystkie metki, dokumentację oraz oryginalne opakowanie producenta.
- Prosimy o wypełnienie formularza odstąpienia od umowy: wersja PDF
- Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy bardzo prosimy o przesłanie zgłoszenia do działu Obsługi Klienta - kontakt@nobleplace.pl
- W przypadku zwrotu poprzez kuriera Fedex w zgłoszeniu prosimy podać:
- Numer zamówienia
- Termin, kiedy kurier Fedex może odebrać zwracane zamówienie. Proszę mieć na uwadze, że odbiór nastąpi w przedziale czasowym (zazwyczaj 9-17), nie o konkretnej godzinie
- Adres pod którym przesyłka zwrotna będzie oczekiwała na odbiór
- Skan/zdjęcie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy
- W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie otrzymają Państwo podsumowanie zlecenia odbioru przesyłki.
- Do przygotowanej przesyłki prosimy dołączyć:
- Formularz odst. od umowy
- Dowód zakupu
- Zwracany towar
- Środki zostaną zwrócone tym samym kanałem płatności, którym zamówienie zostało opłacone, po otrzymaniu przesyłki zwrotnej.
- W przypadku zwrotu w salonie prosimy zabrać ze sobą:
- Formularz odst. od umowy
- Dowód zakupu
- Zwracany produkt
- Środki zostaną zwrócone tym samym kanałem płatności, którym zamówienie zostało opłacone.
Wymiany
- Aby skorzystać z prawa do wymiany na inny model bardzo prosimy o przesłanie zgłoszenia do działu Obsługi Klienta - kontakt@nobleplace.pl w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia.
- W zgłoszeniu podaj:
- Numer zamówienia
- Numer referencyjny modelu na który chcemy wymienić
- W przypadku wymiany na odległość (poprzez kuriera Fedex) należy postępować zgodnie z procedurą zwrotu.
- Warunkiem koniecznym do dokonania wymiany jest dostępność produktu, na który dokonujemy wymiany oraz zwrot zamówienia, z którego chcemy zrezygnować.
- Jeżeli występuje różnica w cenie w odpowiedzi na zgłoszenie przekażemy informację jak dokonać dopłaty różnicy lub informację o zwrocie różnicy środków.
- Przebieg wymiany:
- Zgłoszenie wymiany
- Zwrot wymienianego zamówienia
- Po otrzymaniu zwrotu oraz ewentualnym zaksięgowaniu różnicy lub zwrocie różnicy środków następuje wysyłka nowego zamówienia
- Wymiany można dokonać również osobiście w jednym z naszych salonów
- Warunkiem koniecznym jest dostępność produktu
- Różnica w cenie zostanie zwrócona tym samym kanałem płatności, którym zamówienie zostało opłacone
- Dopłaty można dokonać na miejscu lub poprzez płatność Tpay (informacja powinna zostać zawarta w zgłoszeniu wymiany)
Reklamacje
Przed złożeniem reklamacji prosimy o zapoznanie się z poniższymi punktami:
- Niezbędne jest wypełnienie formularza reklamacyjnego.
- Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta butiku internetowego w celu uzyskania adresu do wysyłki:
tel. 797 023 743, mail: kontakt@nobleplace.pl. - Towar powinien być dostarczony z oryginałem dowodu zakupu (reklamacja z tytułu rękojmi) lub z kartą gwarancyjną (reklamacja gwarancyjna).
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.