Skip to content
Heart

POLSKA MODELKA ANJA RUBIK ORAZ LUDWIG WILSDORFF ZOSTALI AMBASADORAMI BOUCHERON W NOWEJ KAMPANII “ICONS”

W 1893 roku Frédéric Boucheron jako pierwszy z wielkich współczesnych jubilerów otworzył butik w Vendôme. Dziś Boucheron popycha do przodu swoje dziedzictwo w kierunku niezbadanych terytoriów.

Powyżej płci. Zarówno kobiecy, jak i męski. Autentyczny i radykalny. Innowacyjny i inspirujący.

Kampania „ICONS” jest odzwierciedleniem domu, który przekracza granice High Jewelry.

Między stylem i innowacyjnością, dziedzictwem i awangardą.

Odkryj „ICONS”.

Od geniuszu słynnego zespołu fotografa i stylisty Davida Simsa i Emmanuelle Alt, kampania „ICONS” potwierdza pozycję Boucheron.

Poza tym dynamicznym duetem jubiler wezwał również dwie ikony, aby ucieleśnić pięć światów swoich emblematycznych kolekcji XXL.

Kobiecość Boucheron jest teraz uosobieniem polskiej modelki Anji Rubik, wybranej ze względu na jej czyste piękno i naturalne wyrafinowanie.

Męskim odpowiednikiem jest Ludwig Wilsdorff, o promiennej osobowości, która emanuje męskością Boucheron.

„Pozostając wiernym naszej historii, nowa kampania – stylowa i asertywna – oznacza zmianę dla Domu Boucheron. Naszą odrębność wyraża koncept XXL, ukazujący zarówno nasze projekty, naszych ambasadorów, jak i niespotykaną obecność mężczyzny. Intensywna osobowość Ludwiga Wilsdorffa czyni go idealnym ucieleśnieniem męskości w Boucheron. A Anja Rubik opowiada historię, która jest całkowicie spójna z Domem Boucheron oraz z jej niezwykłą energią” - Hélène Poulit-Duquesne, Boucheron CEO

BOUCHERON ICONS XXL

Czasami kolekcje są połączone, innym razem indywidualne, ale zawsze XXL. Dla Boucheron ikony są kluczowe dla zdjęć. "QUATRE", "SERPENT BOHÈME", "JACK DE BOUCHERON", a kolekcja „VENDOME LISERE” to cztery kolekcje biżuterii w ramach kampanii.

W przypadku High Jewelry kultowy naszyjnik ze znakiem zapytania uosabia savoir-faire warsztatu w Vendôme. Ta awangardowa kreacja, zaprojektowana w 1879 roku, składa także hołd innej historycznej ikonie Boucheron w tej kampanii: hrabinie Castiglione.

“W tej kampanii wyobrażałem sobie przerośnięte wersje naszych ikon, pozostając wiernym ich oryginalnemu charakterowi. Czuję że Boucheron prezentuje najnowocześniejszą, żywą, autentyczną wizję biżuterii i High Jewelry, i to jest to, jak zawsze wyobrażałem sobie Boucheron. Każda wizualizacja przedstawia bardzo różne kolekcje. Motywem łączącym jest stylowa jakość, zarówno estetyczna, jak i koncepcyjna, widzianą w różnych wymiarach kampanii.” - Claire Choisne, Creative Director

O ANJI RUBIK

Urodzona w Polsce supermodelka Anja Rubik od 20 lat jest na szczycie swojej branży i pojawiła się w kampaniach reklamowych dla najbardziej znanych marek. Czas Anji w ciągu ostatnich dwóch dekad został podzielony między dziesiątki okładek Vogue i innych najlepszych magazynów modowych, seriali telewizyjnych i wybiegów, aż po doradztwo i projektowanie dla marek. Anja Rubik jest osobą, która przekroczyła świat mody w zagadnienia społecznych i środowiskowych na wielu forach i wielu różnych platformach, a jej konsekwentna jasność myśli i odwaga moralna stały się powszechnie szanowane.

O LUDWIGU WILSDORFF

Ludwig to topowy model z Niemiec. Aktualnie jest jednym z najbardziej pożądanych modeli, dzięki jego promiennemu a zarazem intensywnemu wyglądowi. Ludwig jest znany za jego naturalną i spontaniczną osobowość, która przynosi coś wyjątkowego do każdego projektu.