Diamentowe DNA, czyli o domu jubilerskim MESSIKA
Unikatowy styl, lekkie linie i nowoczesny charakter to cechy rozpoznawcze marki Messika. To stosunkowo młoda firma jubilerska, z niezwykłą kobietą na czele. Valerie Messika, otwierając własną firmę jubilerską w 2005 roku, chciała pokazać, że diamenty to dodatek, który każda kobieta może nosić na co dzień. Od 15 lat skutecznie nam to udowadnia.
Początki i inspiracje
Valerie Messika wychowała się w Paryżu, od najmłodszych lat otoczona diamentami z racji zawodu ojca, który był znanym dealerem diamentów. Oczarowana światłem, modą, paryską architekturą i ludźmi, postanowiła postawić na swoją wizję i wypełnić niszę, którą dostrzegła na rynku. Od tego czasu, na rynek trafiło ponad 5000 nowych projektów marki!
Wizja i wartości
Valerie, jak sama twierdzi, dąży do tego, aby kobiety noszące jej biżuterię czuły się wolne, zachwycające, wspaniałe, glamour a jednocześnie eleganckie, silne i odważne – żeby po prostu czuły się sobą. Projekty Messika rzeczywiście odzwierciedlają tę wizję projektantki. Są klasyczne, ale z polotem, wygodne i minimalistyczne, a jednocześnie mocne w przekazie.
Diamenty – DNA marki
Biżuteria Messika to mieszanka diamentów, metalu, mistrzowskiego złotnictwa i niezwykłej kreatywności. Wieloletnie doświadczenie Valerie w pracy z ojcem, zaowocowało ogromną wiedzą, którą wkłada w swoje projekty oraz dostępem do niezwykłych diamentów. Diamenty to jedyne kamienie, która projektantka wykorzystuje w swoich projektach!
Kultowe kolekcje Messika
Ikoną marki jest kolekcja „Move” powstała w 2007 roku. Łatwa do noszenia na co dzień, sprawia, że każdej miłośniczce biżuterii przyspieszy serce! Jej cechą charakterystyczną są ruchome diamenty. Ta bardzo osobista kolekcja, która co jakiś czas powraca w nowej odsłonie, jest odzwierciedleniem wspomnień projektantki z dzieciństwa. Drugą z najbardziej rozpoznawalnych kolekcji jest kolekcja „Twin” oparta na nieoczywistym połączeniu diamentu w szlifie łezki z diamentem w szlifie szmaragdowym.
A co dalej?
Historia marki Messika to historia niezwykłego sukcesu. Dziś marka posiada 21 własnych salonów i sprzedaje swoje produkty w ponad 450 punktach w 55 krajach na świecie. Rocznie wprowadza na rynek 100 nowych projektów, a od kilku lat tworzy również kolekcje high jewellery. Czym jeszcze zaskoczy nas marka? Nie możemy się doczekać, aby się przekonać… Tymczasem zapraszamy do nas, aby obejrzeć wspaniałe dzieła projektu Valerie Messika.